Benden bir zerre

Yüreğim sicaciktir benim. Sabahları güneşle yıkarım ruhumu. Erken kalkan yol alır derler evet işte tamda benim gibi olanlar için cuk diye oturan bir deyim. Bu gün daha da ışıltılı ruhum çünkü yılın en uzun gunune bıraktım kendimi.

Ofis yine her zaman ki gibi artan yoğunluğuna rağmen ben bu uzun günü doyasıya içime çektim. Hele akşam olup oğlumla buluşma kısmı yogurdumun bir parmak kalınlığındaki kaymagim oldu.

Ben böyleyim işte. Dolunaylarla tamamlanan , yeniayla başlangıçlar yapan ,21 Haziranı her sene doyasıya yaşamayı sevenim.

image

Hele şu yüzenlere ne demeli. Günlerdir kafamdaki görüntü bu. Oğlumun karne günü arkadaşlarımızla yaptığımız gezmelerden sadece bir kare. Ama bana çok iyi gelen bir kare

Dolunay tüm benliğimi sardı. İnşallah sizde bu huşu halindesinizdir.

Sonsuz sevgi……

Bir Cevap Yazın

